mandag 7. februar 2011

Yuhhhuuuuu....

Her er det mye som skjer:)
Bloggen bhar fått et nytt utsende og jeg kommer til å fortsette litt til. Er ennå ikke helt fornøyd. Men ting tar tid;) Det er en start iallefall.

Torsdag er det igjen klart for et nytt scrappetreff på Bømlo, hele helga. Steike å jeg gleder meg! Reiser opp torsdag og hjem søndag. Da blir vi sittende inne fra fredag kl 5 og frem til søndag kl 3. Bare scrapping hele helga. Håper det blir en produktiv og sosial helg. De feirer 10 år så er nok noen overraskelser å på gang. Å som jeg gleder meg!

Men jeg har da fått scrappet litt og. Denne gangen var det skissedilla som hadde ei flott skisse og her er mitt bidrag. Den kule hesten er kuttet ut på cricuten. Så glosset.. Bildene er fra da vi var oppe på Vrå å så på hestene. Tror Sofie er like skeptisk som meg... Men moro var det!

8 kommentarer:

  1. Så fin LO! :) Herlige hesten!

    SvarSlett
  2. Så kul!!! Og bloggen din er flott!!

    SvarSlett
  3. Så kul den var Marit.. du er så flink atte. Glede meg veldig te me skal scrappe å kose oss heile helga.
    KLem fra Annette :)

    SvarSlett
  4. Driiiitfin blogg!! Kose deg på scrappetreffet, Marit :-)

    SvarSlett
  5. Fin header på bloggen, og fin LO :-)
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  6. Kjempefin LO! Herlige farger, bilder og artig hest. Kos deg masse på scrappetreff - skulle ønske det var meg.

    SvarSlett
  7. Så utrolig fiiin! Søte bilder, og elsker den ponnien!

    Tusen takk for bidrag!

    SvarSlett
  8. Flott LO, og en nydelig søt ponny:)
    Diggen den grønnfagren der, lekker og vårlig!
    klem

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!