onsdag 9. mars 2011

Blåsentopp

På 70 tallet en gang bygget bestefar en liten hytte ved Evje. Den ble kalt Blåsentopp. I hele min oppvekst har jeg jevnlig vært der. Ofte flere helger på rad, alle påskeferier og vinterferier og mye i sommer ferien. Selv om ikke hytta er stor, er det mange senge plasser og kan romme mange. Der det er hjerterom er det husrom;) Hytta er å uten strøm og vann, og halveis utedo. Koselig;)

Jeg ønsker at mine barn å skal bli glad i hytta, få mange fine minner og opplevelser. Så nå har jeg vært der oppe 2 helger på rad, og vi storkoser oss! Denne helgen var Kariann med barn med og tante. Kjempe koselig!

Det var masse snø så det ble mye skigåing og aking! Du å gøy det er!


Ei fornøyd jente på rompe akebrett:)


Hele gjengen ute på ski, Netsen født med ski på beina;) Ser Sofie blir bedre for hver gang hun går nå, kan til og med reise seg selv når hun ramler. Men ser jo nå hvor god tålmodighet ine foreldre må ha hatt med denne skigåinga;)


Meg og Sofie i farta, gøøøøøøy!

Åse var forresTen hjemme denne helga med Arne , siden hun har hatt spysyka.post signature

2 kommentarer:

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!