tirsdag 8. mars 2011

Casa runaway oppgave 3

Da var 3 runde over. Å skal si de har utfordrende oppgaver!
Oppgaven denne gangen var:
*bli inspiert av 80 tallet
*rosa skal komme tydelig frem
*plastik, ikke scrappe ting i plastisk og bobleplast
*å en merkelapp fra klær

Phuuuu.... Slik ble da min....



Bildet er tatt da Sofie fikk ny hjelm av bestemor og bestefar. Det var så stas at hun måtte sove med den. Derfor tittelen: viktig med sikkerhet i drømmeland!


Minner om bloggcandyen min som du finner her.


Tusen takk for alle de hyggglige meldingene jeg har fått i det siste! Kjempe moro, det varmer!

post signature

3 kommentarer:

  1. DIGGER at du har slike hverdagslige situasjoner som blir scrappet! og denne type bilder er det jo ikke enhver som får anledning til å bruke da..hihi...herlige Sofie-snuppa!

    SvarSlett
  2. so fint kort det var, kjekt med litt personleg preg på kortet med bilde på =)

    SvarSlett
  3. Så herlig!!! Og den perfekte tittelen du har valgt her! Nydelig kombinasjon av farger. Jeg er veldig glad du tittet innom bloggen min, slik at jeg fikk øynene opp for din. Du lager mye lekkert!

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!