torsdag 10. mars 2011

Casapapiralong mars oppgaven:)

Blir en del scrapping for tiden, å elsker det! Satt hos June i går med godt selskap fra Gry. Fikk gjort denne månedens papiralong der oppgaven var å bruke tekstil. Jeg fikk testet ut den populære ostekluten, å jeg må si at jeg liker den! Jeg er til vanlig litt slik at jeg trenger litt tilvennings tid, men ikke denne gangen!


Bildene et tatt når jeg leide et studio. Å disse bildene er igrunnen bare leke bilder, ettersom Sofie hadde fått premie, men den ville selvfølgelig Åse og ha. Slik det er med det meste for tiden;)

post signature

3 kommentarer:

  1. stilig fargevalg, digger kluten og bom-bom-bånd... :o)

    SvarSlett
  2. flotte bilder og tøffe farger.
    stilig oppsett, og bombom-bånd er alltid flott.
    ha en flott kveld. klem pia

    SvarSlett
  3. HERLIGE bilder, og flotte farger på LO'en! :)
    Så gøy å leie et studio! åssen gjør man det?
    Hadde litt lyst å gjøre det med lillegutt.... :)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!