onsdag 23. mars 2011

Casarunaway oppgave 5!

Den beste oppgaven til nå;) Denne passet meg bra...
Oppgaven var:
* Cluster stil
* Ingen blomster
* Hvit bakgrunn
* Stempel trykk, tekst eller bilde
* hovedfargene: oransj, lime og turkis
* Maling og/eller mist

Digg, digg, digg! Dette er faktisk en lo som jeg ble kjempe fornøyd med selv! Elsker fargene og!


Bildene er fra da Åsemor fant ut hvordan hun skulle åpne kjøkken skuffene. Å da var det veldig stas å smake på alt som var oppi! Her er det melet det går utover, derfor tittelen: Vårt mel monster!
Figurene er bare råkule og kuttet ut på cricuten og så glosset. De har å fått øyner, slike som man brukte i gammle dager på dorull nisser, hihi...

post signature

7 kommentarer:

  1. jupp, digg-digg, er ikke mye mer å si om den saken, men si meg, var ikke de robotene mine da??...hmmm...skeptisk..hihi

    SvarSlett
  2. Råkul LO! Elsker fargene, robotene, fargene og historien bak.

    SvarSlett
  3. kjempesøt, og veldig fine bilder :-)

    SvarSlett
  4. Takk for at dere legger igjen så koselige hilsninger!
    Elisabeth, de er og blir mine, hihi...

    SvarSlett
  5. Gurimalla, denne var rålekker! Liker, liker, liker:-)

    SvarSlett
  6. Gurimalla, denne var rålekker! Liker, liker, liker:-)

    SvarSlett
  7. Herre så stilig... eg klarer ikkje å følgje med på alt dille dall eg.. men korleis har du laga dei drit kule rundingene?
    klem fra fitjarjento ;)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!