tirsdag 29. mars 2011

Casarunaway oppgave 6!

Da var det siste oppgave, tenkte jeg måtte smell til! Sannelig så ble det seier i min gruppe! Aaaaaaa, stas!
Følte meg på dypt, dypt, dyyyyypt vann denne gangen. Var bare to kriterier, å jeg hadde ikke hørt om noen av tingene!
En skulle bruke stickey canavas og masks! Dååååååååååån...... Fant etterhvert ut at vi fikk lov til å bruke tekstiler med grov struktur, og masks er det samme som stensiler. Så jeg har brukt en gammel striesekk og stensil har jeg kuttet ut på cricuten....

Så her er hææærligheten;)





Bare måtte ha litt detalj bilder med;)

Bildet har jeg selv tatt i hjemme rigget studio og Åse er ca 10 måneder her:)


post signature

10 kommentarer:

  1. vel altså, vel.......her bugner det jo over av detaljer og bildet er jo perfekt for denne LO'en....eller er det LO'en som er perfekt til bildet?...hmmm anyway, lekkert som bare det!!

    SvarSlett
  2. Denne var utrolig nydelig.. herlig bilde også :)
    Jeg tror jeg stakk av med seieren i min gruppe :D

    SvarSlett
  3. OIOIOI <3 smelt, dette må være den vakreste LO'en jeg har sett på evige lenge :) helt fantastiske detaljer. Nydelig rett og slett
    klem :)

    SvarSlett
  4. Wow Marit!! Jeg er imponert!
    Du kan virkelig sakene dine!

    Takk for koselige ord hos meg;-)
    Ha en finfin dag.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  5. Wow, soooooooooo GORGEOUS! Very impressive!

    SvarSlett
  6. Jeg blir så imponert. Lekkert altså. Det var så stilig med gjerdet, og alle de flotte detaljene. :-)

    SvarSlett
  7. ikke rart du vant med denne altså, den er jo bare superlekker.
    velfortjent vinner det ja.
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  8. Nydelig LO!!!
    Et herlig bilde, og sååå tøft med "stria" i bakgrunnen!
    NICE!!!
    Klem

    SvarSlett
  9. Dåne bevares.... herremin Marit!! Denne her var berre døds lekker. Du er råå ;)
    Klems Annette.

    SvarSlett
  10. Wow - dette er en av de flotteste Loene jeg har sett på lenge!!! Helt utrolig flott:):)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!