onsdag 30. mars 2011

Første DT bidrag! # 19 påske

Da er første DT bidrag inne hos anonyme scrapper levert! Denne gangen er det påske som står for tur. Oppgaven var å lage noe som har med påske å gjøre. Kom så klart en lo fra meg;) Alle de andre flotte bidragene fra DT finner du her!

For en liten tid tilbake var vi barnevakt for 9 søte små kyllinger. Sofie lurte færlt på om dette var påske kyllinger? Problemet var bare at de var sorte! Så det ble vel egentlig aldri besvart;)
Her har Sofie vært med å laget tommel kyllinger. De har vel ikke for vane å ha hanekam, men Sofie mente de måtte ha "sånn" på hodet;) Så sjefen bestemmer;)



Det vil bli ny måte å premiere på og det vil bli hele 3 premier! Gull, sølv og bronsje!
Her er sponsorene får denne måneden!

Sponsorer denne måneden er:
Gull blir sponset av Ameline!


Sølv sponses av crafty sentiments design!


Bronse sponses av jentene i  AS DT!

Ta turen innom og bli inspirert!


9 kommentarer:

  1. For en artig LO, herlig med de sorte kyllingene og historien bak, og jeg elsker tommel-kyllingene! Veldig kreativt og gøy. :D
    Herlig oppsett og flotte farger og tittel.

    Ha en flott onsdag, snuppa.
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. Så koselig LO! Liker godt at du har så mye tekst. Søte tommelkyllinger!

    SvarSlett
  3. Så søt da! Herlig historie også.
    Og skjønne tommelkyllinger;)
    Ha en super dag,
    klem

    SvarSlett
  4. Så flott LO, likte den veldig godt!

    Takk for at du deltar i blogcandyen min, det setter jeg stor pris på!

    SvarSlett
  5. Kjempe morsom LO! Kyllingene gir en så artig personlighet.
    Håper du har en super dag! Klem

    SvarSlett
  6. Hei å hopp du er vinneren i min giveaway;)

    SvarSlett
  7. Hei hei Marit!
    Ligger en liten award å venter på deg hos meg ;-)
    Er så koselig å komme inn her å se alle de fine bildene du tar og ikke minst ditt scrappetalent!!

    Ha en finfin lørdag.
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  8. Hei!

    Takk for at du deltok på Give Awayen i bloggen min! Nå er vinneren trukket ut - ta gjerne en tur innom å se om det ble deg :-)

    Hilsen Vibeke

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!