mandag 14. mars 2011

Litt av hvert;)

Denne helgen har vært satt av til scrapping! Weeee! Vi var en gjeng fra Mandal og omegn som satt hele lørdagen og en del timer søndag. Kjempe kosleig, å det må ikke bli lenge til neste gang! Fikk laget en del loer, men ikke så mange som blir vist her riktig ennå;) DE fleste er til konkurranser og utfordringer.

Igjen så hadde vi "send videre" scrapping. Kjempe gøy. Det går ut på at hver deltager på laget finner et bilde, sender det til neste mann og så scrapper en 15 min på hver lo, så sendens den videre igjen. Veldig gøy å se hvordan akkurat din lo ble til slutt:)

Her er min som jeg, June, Elisabeth og Gry scrappet på. Denne ble veldig meg, og jeg elsket farge valget.


Denne er det jeg, June, Elisabeth og Linda som har laget. Ble kjempe fornøyd!



Ellers er det en nyhet! Jeg har vært så heldig å få bli medi DTet til anonyme scrappere. Så gleder emg til! Ta turen innom og bli med på en liten RAK!

post signature

8 kommentarer:

  1. For noen fine LO-er!
    Spesielt den øverste var knallflott, elsker alle stjernene og de glade fargene. :)

    Velkommen til AS, dette blir gøy! :)
    Klem, Anne.

    SvarSlett
  2. hihi....tror sannelig at jeg liker den nederste på oppsettet slik at jeg må "lifte meg"..hihi....
    og ja, dette var ei helg uten like, og jeg kjenner jeg blir såååå glad over å ha mulighet til å tilbringe ei helg på denne måten.....
    gleeeeder meg allerede til neste gang...(snaaaaart)

    SvarSlett
  3. Så herlig med en helg viet til baare scrapping!
    Flotte LOer, den øverste var en skikkelig herlig fargebombe;)
    Takk for koselig kommentar. Skal bli kjekt å bli kjent med deg:)
    Klem klem

    SvarSlett
  4. For en morsom idé - send videre scrapping, det har jeg aldri hørt om. LOene ble bare superfine! Gratulerer som DT-medlem hos Anonyme Scrappere, gleder meg til å følge deg og dem fremover.

    SvarSlett
  5. morsom idè og flotte LOer.
    og gratulerer som dt-medlem.
    klem pia

    SvarSlett
  6. Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Så utrolig herlig den øverste LOen her var. Digger kombinasjonen av rosa og gult! Likte også veldig godt stjernene. Jeg har noen lignende bilder liggende på pcen av eldstegutten her, og kommer til å la meg inspirere av denne til å scrappe dem:-)

    SvarSlett
  7. Tusen takk for alle koselige kommentarer!

    SvarSlett
  8. Så kjekt å få deg med på teamet våres. Gleder meg stort til å bli kjent med deg og få se mer av dine prosjekter. Må si jeg har tittet lenge og kost meg innpå her. Velkommen skal du være!
    Klem, Anja

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!