mandag 4. april 2011

Litt av hvert....

Tror snart jeg må begynne å spille lotto! Vant nemlig bloggcandyen inne hos heilt spesiell! Å jeg som aldri vinner!. Jippi!!!!

Scrapperiket har nå en utfordring med metall. Her er eeeendelig sommerferiens lo kommet...  Ble dobbel og mange bilder;) Har lagt ut Åses tidligere, med litt mindre bilder. Men ellers ganske like...


Å så har jeg vært så heldig å fått en award av Hilde! Tusen takk. Med den følger det jo alltid en oppgave;)

Fortell 8 ting om meg selv, og send den videre til 5 andre...


Så da kommer det 8 ting om meg;)
* Elsker å ta bilder, spesielt Heidiav mine 2 søte små.
* Scrapping står høyt på prioteringslista av gjøremål.
* Hater å gjøre rent.
* Liker å farte rundt, både lange og korte turer.
* Dårlig til å handle klær og sko til meg selv, blir alltid til ungene isteden....
* Føler selv at jeg er god mer orkideer, og det er verdens fineste blomst!
*Data avhengig.
* Er stolt av mine barn, familie og venner!

Å da skal jeg gi den videre til 5 andre flotte bloggere:


Ha ei flotters uke alle sammen!
post signature

9 kommentarer:

  1. For en flott LO du har laget :)
    Mange herlige detaljer og flott bruk av metall :)

    Tusen takk for at du deltar på vår utfordring.

    Ha en flott uke :)

    Kristine
    Scrapperiket

    SvarSlett
  2. Herlig LO du har laget. Liker veldig godt slike LOer med mange bilder og mye tekst.

    SvarSlett
  3. Nydelig!
    Mye arbeid her ser jeg, lekkert!
    Ha en super uke,
    klem

    SvarSlett
  4. Ooh.. :D Tusen takk for award!! :D
    Hmmmm.. denne var litt vrien. Inn i tenkeboksen her! :)

    SvarSlett
  5. Den ble så lekker denne LOen. Digger at du har brukt så mange bilder, og så mye tekst:)

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Og tusen takk for awarden! :D

    -Linda

    SvarSlett
  6. I love your multi photo LO...great design :)
    Thanks for your sweet comment, too :)

    SvarSlett
  7. Skikkelig fin LO, er så gøy med de doble og masse bilder. Kjempefine farger :-)

    SvarSlett
  8. Flott LO med masse herlige bilder!
    Fint med svart-hvit bilder og masse tekst :D

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!