tirsdag 12. april 2011

Skissedilla 107

Er så glad for at jeg er inne i en så god scrappe steam!
Først må jeg bare takk alle sammen for de hyggelige kommentraene, er så moro å komme inn på bloggen når det er hyggelige kommentarer! Tuuuuuuusen takk!

Da er det skissedilla 107 som står for tur:)  Så her er mitt bidrag.


Dette har vært sånn fæle bilder å skulle scrappe... Fargene er helt hæslige, typisk gammel gymmsal, hihi... Men måtte bare ha de farge for å vise Sofie og Marimor i matchende turndrakter. Gjett om det er stas da! Tørning er gøy!
post signature

9 kommentarer:

  1. syns det var koselige bilder jeg, og du klarte scrappe de på en flott måte. flink er du.
    ha en flott dag. klem pia

    SvarSlett
  2. Så herlig LO! Digger vimplene dine på denne. Kjempefint oppsett og koselige bilder.

    SvarSlett
  3. Så søte de er:)
    Digger vimplene, virkelig lekre. Og kjempeflotte farger, selv til utslitt gymsal-farger;)
    Og noen bilder må bare scrappes i farger, slik er det bare!

    SvarSlett
  4. Sånn en herlig lo og skjønne bilder. Så søte de er:)

    Vimplene er helt konge her, opg du har mestret det med farger helt supert.

    Du, tror du at du kunne ha forklart hvordan man deltar i disse konkurransene? Dette med å linke å overføre lo'en? Er så grønn når det gjelder data?


    Ser ut til at det kan bli vanskelig å få til treffet til helga, men skal nå prøev å få meg en liten tur ned. Skal i barneselskap på lørdag, fredagen skal jeg kjøre noen til Kjevik og mannen jobber. Men vi snakkes med.

    Super lo og lykke til:)

    Klem

    SvarSlett
  5. Så søt og koselig. Fin i fargene. Gymsalbilder er jammen ikke lette å scrappe. Godt scrappet!

    SvarSlett
  6. For en herlig LO dette var! Nydelige farger og flotte bilder. Likte kjempegodt vimplene og de søte fuglene :)
    Tusen takk for deltakelsen.

    SvarSlett
  7. For en lekker LO! Flotte farger, og prikken over i'en er jo vimplene. Stor, stor fan av vimpler:-)
    Ha en fin uke! Klem Camilla

    SvarSlett
  8. Herlig!!! Flotte farger. :)

    SvarSlett
  9. Jeg synes du kan være fornøyd med denne her, den var jo kjempefin :-)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!