lørdag 7. mai 2011

Hold dere fast!

Ja, hold dere fast... Til og med jeg må... Har utfordret meg selv så til de grader. Å det til og medtil å gjøre noe jeg ikke liker å gjøre, jo lage kort. Tror faktisk at jeg har brukt så sterke ord som at jeg hater å lage kort. Så jeg så mørkt på dette komf kortet jeg bare måtte lage.
Men da jeg kom igang var det ikke så ille:) Ikke det at jeg skal bli noe kort lager, men det var greit, så får jeg bare håpe at tante barnet setter pris på det.

Å så må jeg jo bare takke cricuten nok en gang, en reddende engel.... Veska er kuttet ut fra kasseten tag, bags, boxes and more. Savnet et stempel, men slik er det når man ikke eier stempler;)
Oppi ligger en personlig tag.







Så med denne deltar jeg på disse utfordringene:
Papirdokkene - alt er lov
Scrapperiket - hjerte


Ha ei flott helg!
post signature

11 kommentarer:

  1. Hei!
    veska var jo bare nydelig da!!

    Jorunn

    SvarSlett
  2. tror du bare må lage flere kort jeg, for dette kortet var helt nydelig <3
    Og psst: kreativ hobby har jevnlig stempelsalg ;) og legger du ut en byttetråd, får du raskt byttet til deg noen stempeltrykk :)

    SvarSlett
  3. Denna var jo bare flott da! Synes virkelig du skal fortsette med dette jeg:) Fine farger og flott veske!

    Takk for at du deltar hos oss papirdokker.

    Smil fra Anne:)

    SvarSlett
  4. For en herlig veske da :)
    Liker fargene og pynten :)
    Takker for ditt bidrag til papirdokkene.
    ***Linn

    SvarSlett
  5. Skikkelig flott veskekort da, tror du må fortsette med dette ja, he,he
    Tusen takk for at du deltar på utfordringen vår, hilsen Unni på Scrapperiket :D

    SvarSlett
  6. heeerlig!!
    skulle sagt fra vettu...noen stempler har jeg....eller dvs june har de nå....hihi....

    SvarSlett
  7. Takk for masse hygglige kommentarer på det jeg ikke kan;)
    Var i grasjen hennes å skulle tyv låne litt, men fant de ikke... Men pyttsann....

    SvarSlett
  8. den blei kjempe flott .-)
    Du skulle jo sagt ifra, for jeg hadde lagt alt det jeg hadde lånt av Elisabeth oppi den tre kommoden som stod på bordet :-) Så de var ikke så langt unna :-)

    SvarSlett
  9. Denne var jo kjempefin, ser ikke ut som om du ikke liker å lage kort :-)
    Men jeg er så veldig enig, det er mye bedre å lage LO i stedenfor kort. Denne var ihvertfall helt nydelig. Ha en fortsatt fin dag. :-)

    SvarSlett
  10. Dette var flott. Takk for at du deltar.

    Wenche, Scrapperiket.

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!