onsdag 22. juni 2011

Er stolt jeg!

Ja, det er jeg... Å jeg har masse å være stolt over. Akkurat nå er det de to prinsessene mine som bare er så snille og gode! Helt sant, hihi...

Men Sofie har gitt suttene til Kaptein Sabeltann, hun var så god! Det er kun de to første nettene hun har spurt etter de og kun første natta hun grein litt. Så stolt, hun får til akkurat det hun vil! *stolt*


Å så er det Åsemor da. Verdens blideste og sjarmerende jente, helt objektiv sett altså;) Bedaglig og kosete, men endelig knakk hun gå koden, å nå går og går hun. Ennå vaglete, men reiser seg på nytt og på nytt! *stolt*


Kan vel ikke si at jeg har grøøne fingrer, men av og til slår jeg til. Akkurat som med denne orkideen! Den fikk jeg i januar-10 da Åsemor ble født. Den har selvfølgelig avblomstra og jeg har fått opp 2 nye stilker, og tilsammen er det mellom 30 og 40 blomster nå! Å ennå så er det knupper som ikke har sprunget ut! Sjekk da! Hallo?
*stolt, ja*



Ha en fin onsdag alle sammen! 

3 kommentarer:

  1. Å ja du har myyye å vær stolt over...du har noen helt fantastiske jenter,men så har de en fantastisk mor å da. Ha en fin uke! klem klem

    SvarSlett
  2. grattis til Sofie som har kasta sutten, Grattis til Åse som har knekt gåkoden, og grattis til mora for å ha ørtenvis av orkidè blomster....fantastisk syn altså.... :o) du har så meget å være stolt av med god grunn...
    *klem*

    SvarSlett
  3. WOW, så mye flott du har å være stolt over! Og med god grunn! :)
    Så flinke jenter, begge to! Og du verden så flink mor er som får til orkidé'ene! Impressive! Hvor lenge måtte du vente før den blomstra opp igjen? Her får jeg det ikke til når de først har mista blomstene....

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!