søndag 19. juni 2011

Herli land....

Noen som skal til dyreparken i sommer? Ja? Da burde dere få med dere herli land forestillinga!

Jeg var der sammen med Sofie på 3år og Åsemor på 1,5år. Å du å da å de koste seg. De satt å fulgte med, hoppet og klappet. Den gode timen det varte fløy avsted... Hærlige skuespillere, fargerikt, fengende musikk og enkle, men effektive efekter..



Kristian And fra Herli land....


Prinsessa og Lille And....



Bjørg villkatt... Slemmingen som vil bli dronning over Herli land...


Guro kråke, Erte skjære og Åge måge er den tøffe gjengen... Her hjelper de Bjørg villkatt med å fange prinsessa!


Hele gjengen samlet etter at prinsesa ble fri igjen. Her er også kong Qarts og Albert Albartrost...

Heldige vi som har årskort, for denne skal garantert sees igjen;)




post signature

5 kommentarer:

  1. Det ser gøy ut, du!
    Jeg elsker dyreparken, var der veldig mange somre som barn (stemoren min er fra Kristiansand så vi var der i feriene), men nå har jeg ikke vært der siden jeg var 14, og jeg har lenge hatt SÅ lyst til å dra tilbake. Det blir kanskje neste sommer en tur, blir gøy å ta med jentungen dit. :)

    SvarSlett
  2. Ja, vi er så heldige og har årskort. Så vi er der til stadighet, kjempe gøy!

    SvarSlett
  3. ser at besetningen er blitt litt utbytta også nå.... og ja, dette showet er herlig, musikken og dvd har gått varme her i hus i alle fall i årenes løp.... :o)

    SvarSlett
  4. Takk for tips!!!!! :D Da skal vi vurdere å ta oss en tur!!

    SvarSlett
  5. Helt enig!! Vi elsker Herli Land og har årskort for femte året på rad, mest for å se alle forestillingene. Savnet de gamle skuespillerne litt første gangen, men nå går det bedre. Gleder oss til de siste showene neste uke :-)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!