fredag 1. juli 2011

Feiring hos AS!

Hipp hurra for 1 årsdagen til Anonyme Scrappere.
Vi har mye å feire denne dagen, samt mye nytt i DT, så ta turen innom AS-bloggen for å bli med på moroa.



Vi feirer med en fantastisk bloghopp fra følgende sponsorer:
- hold dere fast -
alt dette kan bli DITT - altså kun 1 vinner på denne bloghoppen:










Papirplaneten.no



For å være godkjent deltaker i denne bloghoppen må du ha gjort følgende:
Les her:

- om du alt er godt i gang, skal du nå ha kommet fra:
Marianne

og etter du har vært hos meg skal du til:
Merete

Jeg har å laget noe til den store dagen. Sofie fylte 3 år nå i april og bursdags bildene allerede scrappet;)
Å det er stort å fylle 3 år... Nemlig 2 fluor tabletter og voksen sele på bilstolen... Så dette er stort...



Ha ei fin helg alle sammen!
post signature

27 kommentarer:

  1. En nydelig prinsesseLO :)

    SvarSlett
  2. En skikkelig lekker LO. Liker godt fargene og vimplene!!
    God helg

    hopper videre...

    SvarSlett
  3. En riktigt snygg LO! och så snyggt mistat!

    Hoppar vidare...

    Anna / Zildara

    SvarSlett
  4. Dette var virkelig en flott LO!!
    Arti å se den blant alle kortprosjektene!!

    God helg - hopp hopp!

    SvarSlett
  5. Kjempefin LO med flotte detaljer:)
    da hopper jeg videre.

    SvarSlett
  6. Så moro med denne blog hoppen

    Den LO din var skikkelig fin :)

    Hilsen Christine.

    SvarSlett
  7. Kjempeflott LO.....jeg elsker vimplene og skyene:):)

    Også hopper jeg videre.....

    SvarSlett
  8. Virkelig en inspirerende LO...mange ideer dumpet ned i hue mitt nå.
    Så flott den er!!

    *hopper videre*

    SvarSlett
  9. herlig LO! lekkert oppset, flotte bilder! hopper videre..

    SvarSlett
  10. Nydeligt 3 års LO, jeg er glad for jeg ikke scrapper bilder, for det kunne bli farligt!
    klem fra Dorte

    SvarSlett
  11. Då eg såg denne LO'en fekk eg lyst til å prøve ein eg også. Nydeleg.

    SvarSlett
  12. Klart det er stort å bli 3 år! For ei herlig lita tulle du har :)
    Jeg får hoppe videre jeg da, veldig inspirerende å se alt det fine dere lager!

    SvarSlett
  13. En flott LO!! Og det stort å fylle 3, ja...

    Nå skal jeg hoppe videre og finne flere lekre saker, jeg...

    Sommerklem

    SvarSlett
  14. For en herlig LO!!

    Hopper videre...

    SvarSlett
  15. Så herlig LO! Synes det er så flott med masse tekst på LO'ene, de blir så personlige da. Herlige bilder du har brukt også, og så digget jeg muffinsene, skyene og vimplene!

    Klem Kari

    SvarSlett
  16. Gratulerer med dagen!
    Så søt LO du har laget:)
    Klem

    SvarSlett
  17. Hurra for dere:) Skjønn LO du har laget! Hopper videre. Klem Hege.

    SvarSlett
  18. Gratulerer med dagen.. Dette feires virkelig stort også da.. Dette er jo en helt fantastisk blogghopping.. Har alldri hoppet før jeg, så en fantastisk erfaring ;-)
    Og bidraget ditt er jo så lekkert.. Liker at du skriver så mye for hånd på LOène dine.

    SvarSlett
  19. For en kjempe herlig LO, skikkelig bursdagstemning. Ha en god dag. Klem

    SvarSlett
  20. Nå fikk jeg lyst til å prøve meg på en LO også - så fantastisk hærlig.
    Takk for titten, og inspirasjon :-)

    Klem, Lisa

    SvarSlett
  21. Gratulerer med dagen. For en nydelig LO du har laget. Jeg kommer tilbake senere, trenger nemlig inspo til LO.
    KLem.

    SvarSlett
  22. For en herlig bursdags LO.
    Flott med mange bilder og masse tekst.
    Takk for titten, nå skal jeg hoppe videre :)

    SvarSlett
  23. Dette var en nydelig LO. Mange flotte elementer.
    Ønsker deg en flott sommer videre:)
    Da får jeg hoppe videre;)
    Klem, Jeanett

    SvarSlett
  24. En flott LO! Har så lyst til å prøve meg på det jeg og, men har ikke turt ennå. Men det er vel bare å hoppe i det! Uansett, gratulerer med dagen! Jeg hopper videre :-)

    SvarSlett
  25. Elska LOen din og vil gjerne ta med meg inspirasjonen fra den videre!!

    Fortsatt god sommer!
    Klem!

    SvarSlett
  26. For en nydelig LO!!! Gratulerer med 1-års dagen! :) Fortsatt god sommer!! :)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!