tirsdag 23. august 2011

Bryllups kort:)


Off, off.... Dårlig på blogging for tiden.... Dårlig med det meste for tiden. Men sånn er det vel å begynne å  jobbe igjen. Så nå ser jeg frem til lørdag hvor det blir scrapping hele dagen! Noen som vil være med?

Er så koselig å lese alle kommentarene. Setter stor pris på det! Vært fryktlig dårlig til å kommentere tilbake, men lover jeg skal ta det igjen! 

Min søster skulle i bryllup så da ble det et enkelt bryllupskort og bilde tatt i hyrten og styrten, men funker det;) Endelig fått brukt filmstripa som jeg har ønsket meg i mange måneder!
Insiden er pyntet med en rund dobbel scallop sirkel med dikt inni og personlig hilsen... Ingen bilder av det;)



post signature

6 kommentarer:

  1. Så herlig og se at du har laga kort Marit! :)
    Herlig oppsett og masse fine detaljer her.
    Lekkert! :)
    Klem fra Ragnhild! :)

    SvarSlett
  2. Av og til må man lage såjnne hurtig-kort også.. :)
    Ja huff, begynne å jobbe igjen ja... Gruer meg til det!!!!
    Hva jobber du med?

    SvarSlett
  3. Utrolig nydelig Marit!! Lekre detaljer, og tøff bruk av pynt !!! Du mestre virkelig dette med kort og du !!

    SvarSlett
  4. flott kort.
    lekkert med grønt.
    og det med lite scrapping og blogging vet jeg aaaaalt om *skjemmes*
    klem pia

    SvarSlett
  5. Flott kort! Stilige detaljer!! Jeg digger den filmstripa, jeg har den jeg også - men har ikke vært så flink til å bruke den så mye...

    Håper du får scrappa masse framover!!
    Ha en strålende helg, Marit!

    klems

    SvarSlett
  6. Flott kort. Liker veldig godt at det er litt utradisjonelt bryllupskort :)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!