tirsdag 20. september 2011

Hoppe tussa...

Her kommer ennå en lo fra meg, blir nå ikke helt enig med meg selv om jeg er fornøyd eller ikke... Kan ha noe med den heftige bakgrunnen og det skrå stripete arket som gjør alt litt ukomfortabelt;) Men pyttsann, ny lo i albumet til Sofie.

Bildene er fra en serie fra i sommer, så disse bildene er å borte vekk etter innbruddet... Takk for alle de ny scrappa loene.


Leverer denne til scrappekammeret, der de vil se søm i en eller anna fasong. Her det sydd med maskin rundt hele loen og med zikk zakk rundt mønster arket. Også tegnet søm bak bia;)


På lørdag drar Sofie med tante til Mallorca og jeg reiser snart til Bømlo på scrappe vake! Gleeeeedddeeeeeeeeeeeeer meg!

post signature

7 kommentarer:

  1. Så tøff du er, som scrapper med knall oransje bakgrunn. Selv har jeg låst meg helt fast i hvitt og kraft. Herlig, leken og sprek LO!

    SvarSlett
  2. Kos deg masse. Kjempefin lo :o) jeg har fått ny blogg så det er bare å fjerne den gamle.

    SvarSlett
  3. Kjempeherlig lo med mange flotte bilder. Du er flink til det, å få med mye på lo'ene dine:))

    SvarSlett
  4. Så kuuuule farger!!! :)

    Takk for besøk i bloggen min! Det varmer!
    Jeg har ikke brukt runde nåler :)
    MEN, jeg bruker embellishments fra www.anma.no
    Butikken deres er stengt for helgen pga messa. Men du finner dem under "Embellishments" imårra ;)

    SvarSlett
  5. Så flink du er! Jeg har ikke prøvd meg på Scrapping enda, men burde vel det. Har jo bare bildene på PCen, hadde vært kjekt å lage en skikkelig album!

    SvarSlett
  6. Kjempestilig LO du har laget! Nydelige sterke farger, det liker jeg! Også veldig kreativ søm! Lekkert ;)
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappekammeret!
    --klem--

    SvarSlett
  7. Ohhh!! Denna gillade jag! Vilken sommarkänsla och härliga färger - och en massa kul söm!! Tack för att du deltar hos Scrappekammeret och lycka till!

    Kram
    Linda

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!