onsdag 12. oktober 2011

Ålla

Jentene mine har ute tvil verdens beste Ålla, eller oldemor da! Begge jentene forguder henne og det vanker vel liten tvil om at hun gjør det samme med dem. De koser seg virkelig i hverandres selskap, og jeg setter så pris på at de får oppleve gode stunder sammen  med henne. Jeg vil tro det gir mange minner!

Så denne loen ble veldig enkel fordi jeg ønsket at bilde skulle fremheves mye! Det er Ålla som trøster en sliten Åsemor på 17 Mai - 2011.



Denne er laget til den ny utfordringen inne hos anonyme scrappere. Der er oppgaven denne gangen hvit på hvit. Blir spennende å se hvordan dere løser denne oppgaven. Ta turen innom og få litt inspirasjon fra dt og sjekk ut premiene.
Minner og om heder og ære som fåregår på facebook;)

Tusen takk for masse hyggelige kommentarer, jeg tar meg snart en runde i blogglandia;)


post signature

3 kommentarer:

  1. tvers igjennom nydelig! ingen tvil om det......

    SvarSlett
  2. Så nydelig denne var! Slike bilder er viktige minner, og du har scrappet det på en helt fantastisk måte. Stemningsfullt! Takk for inspirasjon til å finne frem mine oldemor-bilder.

    SvarSlett
  3. Så vakker denn var. Helt nyyyydelig:))

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!