torsdag 6. oktober 2011

Ennå en "tidlig høst"

Noen ganger bare må jeg lage to loer av samme tema, noen ganger like, noenganger helt forskjellige og noen ganger ganske like;) Slik er det å ha 2 prinsesser.

Forgje lo var tidlig høst hvor bildene var tatt på Lista. Elsker bildene, takk Elisabeth!

Så da ble det en lo til Åsemor og... Litt færre bilder, litt anna oppsett, men like i farger og tema;)




Denne levere jeg til scrapperiket sin utfordring hvor de vil se sirkler. Tror det er nok av dem her;)

post signature

4 kommentarer:

  1. Veldig flott høstside med mange flotte bilder. Supert med dragen i vinden.

    Ha en flott helg:))

    Klem

    SvarSlett
  2. åh, så herlig å se disse bildene scrappet, dog det nok er en evighet og litt til før jeg får scrappet mine fra samme turen... men ja, vi fikk mange flotte bilder da, og mange herlige minner.... fargene, oppsettet, og detaljene her gjør denne LO'en komplett....like it

    SvarSlett
  3. En super og leken LO. Likte godt alle sirklene jeg og dragen passet fint inn :)

    SvarSlett
  4. Denne LOen var også kjempelekker! Og de fargene er bare råflotte!

    (Men du må endre linken inne på scrapperiket sin side, der har du linket tilbake til scrapperiket istedetfor hit. ;-) )

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!