lørdag 1. oktober 2011

Rosa sløyfe...





I den forbindelse skal det være flere aksjoner rundt i hele landet. Fant ingen i Mandal, men ganske mange i Kristiandsand. De finner du HER.

Vi inne på anonyme scrappere ønsker å vise vårt engasjement ved en liten ekstra utfordring. Denne gangen vil vi se noe rosa! Koslig er det å om dere legger med ei rosa sløyfe i innlegget deres for å vise deres solidaritet for de rammede.

Mitt bidrag ble slik denne gangen.



Bildene er tatt på hytta da vi var der sammen med Kariann, Alvilde og Sigrid. Selv om det stort sett regnet hele helga hadde vi det veldig koslig. Å såpebobler er et must på hytta...
Bildet ble litt sånn små rart, men fikk det ikke bedre da jeg lastet opp... Hmmm....
post signature

5 kommentarer:

  1. Herlig LO!Så fint det var med kombinasjon av rosa og kraftkartong. Digger bobleplastmalingen og boblene. Perfekt til bildet. Liker også veldig godt de små bildene på vimplene.

    SvarSlett
  2. Dette var en lekker LO Marit! Masse detaljer og fint bilde!

    SvarSlett
  3. Marit, dette er virkelig en av mine favoritt LO'er du har laget (!!!) Jeg elsker fargene du har brukt, bare elsker dem :) Og bildet er jo bare så søtt
    Klem, Anja

    SvarSlett
  4. Underbar LO du har gjort till utmaningen! =)
    Kram Elenor

    SvarSlett
  5. Hallo Marit:)

    Hadde jo helt glemt denne, men nå fikk jeg endelig sett den! Ble jo superfin!!!!
    Du er kjempegod til dette!
    Jammen er det noen fine jenter vi har!
    Klem fra Kariann

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!