søndag 13. november 2011

Klar? En, to tre....

Denne gangen var oppgaven i staffetten å bruke ordet -tre-. Kan jo ha mange betydninger, men min ser du i tittelen her:)

Bildene er tatt på tur på Landehobde sammen med gode venner:) Var en slynge mitt i skogen der og Sofie la sin elsk på den. Ingen overraskelse det;)



Utfordret meg selv til å bruke noen voldsomme ark fra october afternon, moro... Disse heftige mønstrene er ikke noe for meg... Men klarte det nå litt;)

Ha en flott søndag alle sammen!
post signature

4 kommentarer:

  1. Atter en råstilig LO fra deg!

    Takk for bidraget ditt! :)

    SvarSlett
  2. En herlig og fargesterk LO.
    DIGGER!
    Ha en fiiin kveld,
    klem

    SvarSlett
  3. Du har laget masse flotte LO'er i det siste. Veldig gøy å se på, trenger litt inspirasjon til LO'er nå. Takk for koselig besøk :) Alltid hyggelig.
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  4. Synes nå du klarte dette ganske bra jeg! :D

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!