søndag 18. desember 2011

Jula er her!

Ja nå er jula her. Første jule selskap hadde vi i går. Vi har familie borte på Karmøy og Vennesla og det er fast tradisjon at de kommer helga før jul. Arne lager da rådyrlår. Selvskutt selv følgelig;) Så nå er det julestemning!

Da har jeg fått laget litt julekort! Er faktisk ganske stolt av meg selv. Ikke fordi de er verdens fineste, men for at jeg har laget de;) Er ikke særlig glad i kort... Har vel uttrykt det før, hihi.... Og ikke nok med det, det er til og med pyntet innvendig! Juhuuu, stolt;)



Deltar på thats just so cute med dette kortet:) 

Ha en god 4 søndag i advent!


post signature

5 kommentarer:

  1. Jeg synes du har all verdens grunn til å være superduperfornøyd jeg vennen......fine som gull er det også....*klem*

    SvarSlett
  2. et riktig koselig og nostalgisk julekort.
    jeg pyntet ikke kortene inni før, men nå har jeg og begynt med det og det blir litt mer helhet over de da synes jeg.
    og ditt var flott inni og.
    takk for ditt bidrag og god jul til deg og dine.
    klem pia

    SvarSlett
  3. Ikke bare har du laget det, men fint ble det også! Og innsiden var jo superlekker...

    Moro at du ble med hos oss med kortet! Lag gjerne en juleLo også hvis du har lyst! :)

    SvarSlett
  4. FLOTT kort, og fint pyntet inni... det skal jeg innrømme, der er jeg verdens dårligste...

    Takk for at du deltar hos TJSC

    SvarSlett
  5. Så flott kort! Herlig pyntet både utenpå og inni!

    Tusen takk for herlig bidrag til utfordringen vår hos That's just so cute!

    Klem Stine :-)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!