torsdag 29. desember 2011

Scrappe året 2011!

Scrappe året 2011 har vært helt fantastisk! Litt av hvert har skjedd og du som jeg har kost meg underveis!

Ganske tidlig på året var jeg heldig å fikk bli med i DT til anonyme scrappere. Kjempe stas. Der har jeg vært aktiv og levert alle bidragene jeg skal til og med et par kort;) Men nå skal vi ikke sette så høye forventninger til akkurat kort produksjonen fremover... Gjennom det så har jeg fått mange nye scrappe venner! Det er så koslig! Noen av de har jeg til og med treft. Det er gøy det!


Februar og oktober var det scrappevake på Bømlo. Der var jeg så heldig å traff Tine som jeg bare har hatt kontakt med over nett. Så gøy å treffes real life! Ble også kjent med mange andre. Samtidig er det veldig morro å treffe igjen de som jeg har blitt kjent med alle de andre årene jeg har vært der! Dette var vel 6 eller 7 gangen jeg var med. Så nå gleder jeg meg til februar igjen! 80 scrappe gale damer....

Bildet er lånt av scrappvaken.


For ikke å glemme alle de små og koslige treffene vi har her i Mandal! Vi samles som oftes i scrappe grasjen til June. Så koslig og så produktivt! Setter virkelig pris på disse kveldene, dagene og nettene. Vasing, scrapping og litt godter... Kos...
Håper det blir mange flere slike dager og kvelder i det kommende året!

Jeg har aldri vært spsielt opptatt av nyheter og trender. Men Noe har jeg fått dilla på i år, og det er bakers twine og pebbells! Noe så enkelt og så lekkert. For meg må vel det være årets oppdagelse;)
Men for all del, må jo ikke glemme echo park papirene! Bare elsker de... Elsker mønsteret, fargene og alle de forskjellige kolleksjonene de har...
Kan vel ikke legge skjul på glimmermist boksen er blitt forliten i løpet av året;) Ser ikke ut som jeg er lei av det ennå....

Legger med et par loer jeg har vist før, men her er det echo park, pebbels, glimmermist og bakers twine;)
Takk til Kristin som har laga pebbels og deler med oss! De er mye brukt her!



Jeg ser at jeg mer og mer forsvinner vekk far den søte blomster, blonde og bling stilen. Selv tror jeg at det har litt med at jentene ikke er babyer lenger og det er gøy å bruke sterke og klare farger. Kankje å litt mer lekent. På sidene ,imine blir det mer og mer "hjemmelaget" pynt. Da mener jeg utklipp fra ark, gjerne glosset, pebbels, puncha kanter osv.

Gleder meg til det nye året og hva det vil bringe, men jeg er sikker på at jeg skal forstette å kose meg så mye jeg bare kan! Både når det gjelder å være kreativ og ikke minst sosial. Scrapping gir mange gleder og ikke minst gode venner!

Ha et godt scrappe år i 2012!



post signature

2 kommentarer:

  1. Så moro at du liker pebblesene mine og bruker dem, det setter jeg stor pris på!

    SvarSlett
  2. Så gøy å lese om hvordan scrappeåret ditt har vært. Ønsker deg et like kreativt 2012! Jeg har mange av de samme dillene som deg når det gjelder produkter, men har fortsatt til gode å handle de herlige echo park arkene. Liker stilen din utrolig godt, med de friske fargene og herlige detaljene. Håper selv å få delta på Bømlo en gang, siden det ikke er så langt herfra, og da hadde det vært gøy å treffe deg/dere, som jeg støtt er innom bloggen til.

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!