tirsdag 27. desember 2011

Topp 10 i 2011!

Artig med slike lister, så hiver meg på;) Tok en god tur tilbake i bloggen og fant masse som jeg var fornøyd med. Klare ikke å rangere de fra 1 til 10, topp 10 er jo topp 10 uansett rekke følge;)

Begynner med "nydling" Var til en utfordring inne på casa forumet. Oppgaven var å bruke tøy(strie), mask/stensil(kuttet ut en fugl på cricuten og brukte) og maling. Denne er nok ikke veldig meg, men artig var det og bildet passet jo perfekt til denne stilen. Masse masse detaljer her og lag!!


Denne loen bare digger jeg. Elsker hverdagsbildene, fargene og det enkle oppsettet:) Sirklene er stemplet med bunnen av glossy flaska og figurene er kuttet ut på cricuten. 


Denne er det akkurat det samme som over, enkel og grei, men så fargerik og innholdsrik. Teksten inni sirklen er bare gull;) Sirklene er faktisk laget av tusj og splæsjene med glimmer mist.


En litt anna stil nå. Men mange av de elemntene jeg digger er her fortsatt;) Elsker sømmen! Denne ble laget til staffetten inne på scrapping.no



Denne loen bare elsker jeg! Om det er bildene, følelsen den gir eller fargene, det vet jeg ikke. Men vil vel tro det er en blanding for dette var en koslig tur! Gode minner... Love echo park papir!


Denne satt langt inne. Har lenge hatt lyst til  å lage en litt rotet lo... Med mange elemter og farger, som ette min menigkanskje ikke henger samme;) Men ble veldig fornøyd med denne. Fargebombe ja...


Denne er jo bare så sukkersøt;) Elsker den sommerlige følesen den gir. Baker twine og<3 Og den lekre swirlen som jeg fikk låne på et av våre små treff:)


En c&s lo, elsker bildet, fargen og alt det enkle. Broderte jo til og med en sommerfugl;)


Søt lo, digger "papir rullen".All sømmen løfter loen etter min mening:) Bildet<3 selv om jeg er med på det, hihi...


Hoho... farger, farger og farger, kan vel kanskje si det samme om bilder og? Synes jeg har klart å få med alle de viktige elementene for meg: mange bilder, farger, tekst og passelig mengde pynt:)


Ha ei fin romjul alle sammen og i morgen blir det scrapping hos June! Jippi!
post signature

6 kommentarer:

  1. En utroloig herlig topp 10 liste. Liker stilen din kjempegodt. Vanskelig å plukke en favoritt fra lista di, for likte veldig godt både Tidlig høst, lykkeliten og badeland

    SvarSlett
  2. Her var det mye vakkert å se på , takk for at du er med !
    Ønsker deg et godt nyttår!
    Klem Marion

    SvarSlett
  3. ÅÅÅ - så masse flott!! Ble helt forelska i "Nydling" jeg - noe så vakkert da!!:)
    En herlig liste - stappfull av herlig inspirasjon!:)

    God jul videre - og gleder meg til 2012:)

    SvarSlett
  4. Så mye lekkert!!! Virkelig TOPP 10 altså!!!
    Gleder meg til å se hva du lager i 2012 også! Tusen takk for at du deler med oss!!

    SvarSlett
  5. Så utrolig flotte Loer og for en herlig variasjon i det du lager! Mine faoritter var "nydling" og den med "høst". Fantastiske begge to!

    SvarSlett
  6. Kjempemange flotte LOer du har laget i løpet av 2011. (Men det visste jeg jo;)

    Noen av mine favoritter er tidlig høst og sommeridyll, utrolig lekre, og nydelige farger.

    Digger den fargerike og lekne stilen din:)

    håper det blir masse scrapping sammen i 2012, for det er alltid så inspirerende.

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!