mandag 20. februar 2012

Sjokolade monster;)

Har ei lita tulle som er et skikkelig sjokolade monster;) Det er iallefall ikke noe hun har etter sin mor... Hmmm, eller...

Vel, Åsemor er iallefall i sitt ess her da hun får slike sjokolade saus til sjokolade kaka, og jeg er i mitt ess, når jeg får scrappe slike farger. Bare digger det;)


Det er nå tid for en gjeste desiger inne hos anonyme scrappere. Dette er ei kul dame som jeg har fulgt bloggen til lenge, å jeg bare digger stilen hennes:) Nemelig kreative Linda. Bloggen hennes er absolutt verd et besøk.

Utfordringen hun kom med var å bruke mask/stensiler med mist eller maling. Jeg har tatt i bruk noe hønsenetting lignende greier og mistet  litt... Digger jo bare mist da;)
Må bare si at denne teipen er litt kul da;)
post signature

1 kommentar:

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!