lørdag 18. februar 2012

Tull og tøys!

Nå er det minst 500 år siden jeg har deltat på noen utfordrings blogger, og det er sannelig på tide å gjøre noe med! Denne gangen fant jeg en flott utfordring inne hos scrappehuset. De ønsket å se mist med white space. Er egentlig en scrappeform som jeg føler meg trygg i og som jeg ikke minst digger!

Her har jeg brukt to forskjellige mister. Syntes blåfargen ble litt feil, så måtte roe den ned med litt hvit. Å det er noe så genialt som tip-x, blanko eller hva enn kaller det... 


Bildene er en helt vanlig dag, da de to prinsessene mine tuller og tøyser. Helt normalt at de ligger opp ned, på tverrs og på langs i stolen... Å helst oppå hverandre;)

Pebbels blant annet fra Kristin. Og var ikke brus korken kul? Blir nok en ny dille det ja;)


post signature

7 kommentarer:

  1. for en herlig og fargerik LO, skikkelig kul! Stilig med blanco'en over den blå misten :)

    SvarSlett
  2. Hi hi, søte bilder!
    Herlig med litt freshe farger, kul LO!
    Klem

    SvarSlett
  3. Så herlig LO du har laget:) Skikkelig kul bakgrunn.

    SvarSlett
  4. Så herlige bilder , å kul bakgrunn , digger helheten i den , takk for at du er med =)

    SvarSlett
  5. Så morsom LO!!!
    Skikkelig hærlig! Mange flotte bilder og deilige farger!
    Takk for at du ble med!!

    SvarSlett
  6. Så artig at du har fått med så mange bilder - spreke farger, og mange kule detaljer :)
    Takk for at du tok utfordringen min :)

    SvarSlett
  7. Moro at du slenger deg med hos oss!! Håper vi har flere utfordringer utover som passer deg!!
    Her har du laget en skikkelig flott layout - herlig med så mange bilder:)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!