mandag 19. mars 2012

Setesdal mineralpark.

Vi har hytte oppe på Evje og på vår, sommer og høst er det kjempe gøy å ta en liten svipp tur til mineral parken. Vi pleier ikke være inne i fjellet å kikke, men det jo kjempe gøy å leke utenfor med alle steinene. 
Denne loen er scrappet etter en liten høst tur. Lina og Leon var og med. Koslig...


Sorry, for dårlig bilde nok en gang. Jeg og kamera er ikke helt på nett for tiden:( 

Scrappehuset har en utfordring gående om å lage egen bakgrunn. Her har jeg stemplet med maling og med stempel sverte.. Å litt nesten usynlig mist;)

I morgen er det fridag... Altså vaske og rydde dag.. Men lurer på om jeg skal sette meg å scrappe litt... Fortjener det ettersom jeg skal trekke tann på ettermiddagen.. Jo, fortjener det;)




post signature

10 kommentarer:

  1. Knallfin bakgrunn du har laget på denne og flotte bilder. Liker hvordan du har delt opp tittelen.

    Ha en flott uke

    SvarSlett
  2. Så herlig bakgrunn du har laget ! De "kaffekopp" ringene ble utrolig stilig!
    Tusen takk for at du blir med på min utfordring hos scrappehuset!

    SvarSlett
  3. Kjempe fin bakgrunn. Er jo mye morsommere ute enn inne i fjellet :)

    SvarSlett
  4. Såååå herlig med masse deilige farger bildene i forkus å kul teksting rundt kanten, takk for at du er med !

    SvarSlett
  5. OIJ! For en frisk og hærlig bakgrunn!!! DIGG!
    Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!!

    SvarSlett
  6. Digg!! Kjempeflott bakgrunn!! Herlige farger du har brukt:)

    SvarSlett
  7. Ja, det fortjener du ja!
    Alle trenger litt scrapping etter tanntrekking;)
    En herlig LO da! Deilig og fresh!
    Klem

    SvarSlett
  8. SÅ herlige farger du har brukt:) Skikkelig digg:) Likte også godt skriften rundt LO`en:) Tusen takk for at du ble med på utfordringen vår!!

    SvarSlett
  9. Knall kul bakgrunn Marit, dette var "My cup of tea" ;) Og kjempe morsomt med teksten rundt i kantene som en ramme, den ideen tar jeg med meg videre! :)

    Takk for at du er med på utfordringen vår!

    Ida

    SvarSlett
  10. kjempefin LO! Liker fargene - skikkelig knæsj!
    og så er sikrler og prikker alltid flott!

    og hærlige bokstaver du har brukt på ordet mineral!

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!