tirsdag 24. april 2012

Casa treff!


Da er jeg kommet hjem etter en kjempe flott helg i Tønsberg. Jeg og June har vært på casa kreativ treff for første gang. Å det gav absolutt mer smak! Masse hærlige og kreative folk, flotte kurs og jeg ble skikkelig inspirert!

Jeg var på et kurs. Med selveste naboen. Ble litt av en utfording. Så langt fra min stil og så annerledes farger, pynting og måte å jobbe på. Fikk masse tips og triks, så skal nok prøve meg på samme type lo snart igjen.
I tillegg var vi så heldige å få sponset materialet til kurset av papir design. Det vil jo si at vi fikk ekstra masse! Digg, digg!

Så her er loen. Bildene av Sofie og Marimor, overtrøtt som troll. Men slik er jo selveste nyttårs aften...


I dag har jeg vært å gitt blod. Oppfordrer alle som har mulighet til det å melde seg som blodgiver!


post signature

4 kommentarer:

  1. Kjempe stilig lo (ser ikke helt ut som det jeg pleier å se hos deg :))
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  2. Å så herlig denne var!!

    Fantastisk fargekombo og elsker malingklæsjinga:-)

    SvarSlett
  3. Kjempeherlig LO. Du har laget masse fint. Gøy å lese bloggen din!

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!