mandag 13. august 2012

Oldefar og oldemor...


Ja, dette er ikke helt min stil og jeg må jo si at min scrappe venner lurte på om den var ferdig... Men ja, den er faktisk det... Tenkte å prøve meg på en c&s.... Lyktes? Tjjjjaaa... Må vel si meg usikker... 
Men her er den... Laget den til Scrapperiket som vil se hjerte:)


Bildet er gjort uskarpt med vilje;) Det er var en gave til mine besteforeldre som hadde krondiamandt bryllup. Det vil si gift i 65 år! Så vi samlet alle barnebarn og oldebarn, kjempe mange flotte bilder ble det:) 

post signature

2 kommentarer:

  1. Lekker LO!

    Det er uvant å se deg lage C&S, men det ga en veldig flott fokus til bildet. Kjempeflott bilde også!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår!

    Linda, Scrapperiket

    SvarSlett
  2. Flott c&s LO :-) Takk for at du deltar i utfordringen til Scrapperiket, og lykke til! DT Heidi

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!