søndag 30. september 2012

Tilbake i gammle dager...

På sen sommeren var vi en tur til Helleren men gode venner. Fasinerende sted... Må bare legge ved link til sted og et bilde jeg tok av plassen. Det som er litt moro er at dette er en plass jeg husker fra da jeg var liten og var på tur med mine foreldre:)



Bildet på denne loen tok jeg av Sofie inne i huset. Elsker at hun er så konsentrert når hun prøver å skrive navnet sitt. Nydlig lys.... Nei, bare digger det;)


Leverer denne loen til papirdokene. De ville se knapper:)

post signature


2 kommentarer:

  1. Herligheten for en plass. Tror aldri jeg hadde klart å oppholde meg der særlig lenge...
    Og LO'en din er nydelig.
    Takk for at du deltok på knappeutfordringen vår. Beklager masse sen kommentering.

    Klem :o)

    SvarSlett
  2. 216801 is an IP address that is used by most network device producers to set as default Internet Protocol deal with for home broadband customers.
    You might not know it, but one of the reasons that your
    wireless router booster does not work well could also be because it is picking
    up a lot of interference from other devices in your home.
    Though, the protocol was originally envisioned to handle things like charging or simple
    policy control.

    Feel free to visit my webpage; Virtual Router

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!