torsdag 20. september 2012

Vår lille farge klatt!

Har vært på scrappe treff i helga! Å gjett om jeg har kost meg. Med både scrapping, skravling, treffe gammle kjente, blitt kjent med nye og kost meg masse med venner til langt ut på natt...

Denne ble til på treffet og jeg digger oppsettet, fargene og bildet. Det handler om Sofie som velger klær selv. Mest mulig farger;) Så da er det godt med sommer, og vi ikke trenger så masse;)

Denne er laget til scrappiness creates! De vil se sommer minner og litt turkis.


Ha ei fin fin uke:) Satser på mer blogging nå som høsten kommer;)

post signature

4 kommentarer:

  1. Først vil eg takke for en fantastisk helg sammen med deg. Utroli flott side...bare elsker fargene.

    SvarSlett
  2. Kjempe flott LO. Farger er gøy :)

    SvarSlett
  3. Ah, så utrolig DIGG LO!!! Elsker, elsker hele den med både farger, oppsett og de vakre små detaljene. Takk for at du er med på utfordringen vår, følg med - om få dager kommer en ny en :)

    SvarSlett
  4. Nydelig i fargene!!! veldig inspirerende.

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!