lørdag 13. oktober 2012

Hallo!

En type lo jeg aldri i livet har scrappet før, og jeg kan vel si at jeg aldri trodde jeg skulle gjøre det heller!  Steam punk.... Men det var veldig moro, og veeeeldig annerledes, kan vel ikke si at jeg kan ha så mange av disse sidene i albumet;) Å den er jo i tilleg til rosa, så laget min egen lille vri;) 

Bildet er tatt av Åsemor på Buen lekeplass... Fantastisk lekeplass hvor man kan kose seg hele dagen! Elsker måten hun stråler på, er så lett å se på dette bildet;)

Levrer denne til scrapperiket. De ville se chippboard. Har brukt stjerner fra papirdesign. Det er baksiden som er brukt, og blitt godt mista.


Lørdagskos;)
post signature


6 kommentarer:

  1. Woooow denne ble jo rålekker da, skikkelig flott i roooosa :)
    Tusen takk for at du deltar på utfodringen vår :)

    Unni
    Scrapperiket

    SvarSlett
  2. Denne ble gørrlekker Marit! Digger all pynten din, og skikkelig lekkert med lys steampunk med rosa detaljer!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Scrapperiket!

    Linda

    SvarSlett
  3. Denne likte eg kjempegodt :D (og d trass at eg ikkje er so glad i altfor mykje på eit brett)
    Men denne e rett& slett råstilig og søt. La spes. merke til dei tannhjula nederst til høgre. Elles hønsenetting, murstein og stjernene ♥ Kjempeflott :)

    SvarSlett
  4. Utrolig mange flotte teksturer. Virkelig spennende. :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig mye flott du har laget. Skjønner at det er lenge siden jeg har titte i bloggen din. Mange flotte titler du har, det er jo bestandig så vanskelig. Varierte stiler har du også. Ha en fantastisk høst!

    SvarSlett
  6. OOOHH! DIGGER!!!!! ♥♥♥
    Digger denne stilen, også så kult med knæsj rosa til! Dødstøft! :D
    Og ja, jeg er helt enig med Laila; du er en MESTER på å finne på kule titler til sidene dine!!! ♥

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!