tirsdag 29. januar 2013

Scrappevaken!

Da er jeg klar for en skikkelig husmorsferie! På torsdag går turen til Bømlo sammen med gode venner. Hele helgen skal vi bure oss inne i en gymsal å scrappe så mye vi bare orker;) Dag og natt...

Viser dere et lite knippe med bilde jeg har et lite håp om å få scrappet i løpet av helga... Kan vel tripple eller ti dobble antall bilder jeg har med, hihi...

Alt er pakket og klart, nå er det bare pakking av bil igjen....
 
 




Hææærlig variasjon i bildene her;)

Kos dere, det skal jeg!
post signature

3 kommentarer:

  1. Så herlige bilder Marit!
    Kos deg på tur :-)
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder! Gleder meg til å se dem på loer :o)
    Kos deg masse :o)

    SvarSlett
  3. HERLIGE bilder, som bare skriker etter å bli scrappet! :D

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!