lørdag 20. juli 2013

Hjemmelaga vannsklie;)

Ja, alt hva disse mennene finner på;) Det er mannen til ei vennine som har laga denne sklia til jentene dems... Kommentaren fra han da jeg spurte hvordan han hadde kommet på dette: jeg må jo lage alt til de som jeg ikke fikk lov til å lage da jeg var liten;)

Så sånn var den saken;)

Her er det Åsemor som koser seg, var litt skummelt i begynnelsen, så hun begynnte ca midt i, men tok ikke lange tiden før hun var på toppen;)
Rett og slett en perfekt sommerdag dette:)


Denn er laget til en artikkel jeg har skrevet for scraphaugen. Ta gjerne turen innom og bli inspirert til å bruke flere bilder... 
Vi har en utfordring gående nå, den finner du her:)

Ha en toppers lørdags kveld!
post signature


2 kommentarer:

  1. En ultra kul LO med mange herlige bilder og lekkre farger. Denna LO'n likte jeg :))))) ha en fin helg :) x

    SvarSlett
  2. Glemte å si at den vann sklia ser kjempe kjekk ut!!!!

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!