mandag 28. oktober 2013

Bømlo treffet!

For noen uker siden var det scrappevaken på Bømlo. Et av årets to høydepunkter;)
Denne gangen var vi hele 84 damer som var samlet i en gymsal hele helga, og ca 30 stk sov ove ri klasserom... Tja, litt små gale kanskje, men gurimalla å gøy! Var ikke ute på lufte tur en gang fra fredag kl 15 til søndag kl 17... Digg....

Denne gangen var jeg og på kurs... Helledussan å gøy! Det var Arnlaug som hadde i mixed media... Hadde aldri trodd at det var noe for meg, men du å da å gøy! Det ble flere loer etter dette i den stilen;) De kommer ut i bloggen etterhvert;)

Her er loen jeg lagde på kurset:)

Fikk å tips om et par polske butikker, aaaaaaa, himmelrik, akkurat det jeg manglet i scrappe samlingen min, hadde de der!

Så da venter jeg i spenning på pakke i posten;)
Jeg er syk i dag, verke i kroppen og verk i halsen... Så her blir det sofa og senga i dag... Ha en fin fin dag alle sammen:)

post signature

4 kommentarer:

  1. Den ble så fin og i så flotte farger.

    SvarSlett
  2. Kjempeherlig LO! Digger alle fargene du har brukt, skikkelig tøff fra A til Å! :D

    SvarSlett
  3. Herlig, herlig!! Så utrolig flotte farger!

    SvarSlett
  4. Herlig leken lo! Flott bruk av most, stempel og papir, nydelig pyntet!
    Ha en fin kveld :o)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!