søndag 9. mars 2014

Små gleder, store gleder!

Da har jeg laget en lo i mix media stil. Denne er  laget til Arnalugs utfordring hos that`s just so cute. Jeg har lenge vært nyskjerrig på hvordan det gjøres, men aldri turt å prøve skikkelig. Så da Arnalug skulle ha kurs på scrappevaken på Bømlo, heiv jeg med… Tror det er noe av det lureste jeg har gjort;) Lært så masse forskjellige tips, triks og teknikker… Så nå går det mye i denne stilen;)

Bildene er tatt vinteren 2012. Vi pleier å få til en akrtur rett utenfor her. Å bakken er verken lang eller bratt, men du å da så gøy vi har det!

Denne gangen hadde vi besøk av Elisabeth og co, kjempe kosli!




Ha en fin fin søndag, her går turen til dyreparken:)

post signature

6 kommentarer:

  1. Fantastisk sprek og fresh mix media LO! Herlige farger og detaljer! Vottene var utrolig fine! Takk for at du tok utfordringen hos TJSC!

    SvarSlett
  2. Knall tøff. Dette får du til :)
    Linda

    SvarSlett
  3. Herlig frisk side i flotte farger - kult med snøfnugg stensilene og alle de andre herlige vinterdetaljene!
    Ha en fin ny uke :o)

    SvarSlett
  4. Friske farger og mange detaljer.
    Angrer på at jeg ikke tok det kurset.

    Snakkes om noen dager :)

    SvarSlett
  5. Elsker fargekomboen din her! Herlig Lo, og jeg digger tittelen din. Mulig jeg må stjele den en gang..

    Kjempemoro at du ville delta på utfordringen vår.

    SvarSlett
  6. Digger denne Marit! Fantastisk herlig farge på tittelen:-)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!