torsdag 3. april 2014

Project life!

Testa meg litt på det nye… Project lfe… Er nå ikke helt sikker på at dette ernoe for meg;) Syntes det var fryktelig vanskelig å pynte disse.. Men var jo artig da:)

Å ekstra kjekt er det jo når det er kommet ny blogg! Project life Norge, masse inspirasjon å hente der…

Dette er en side som skal inn i jobben sitt album. Derfor er det ikke skrevet noe på ennå. Den jobben tar en annen;)



Dessuten ser jeg jo at jeg må ta bildene på en annen måte;) Ikke bra…


post signature


7 kommentarer:

  1. Heisann Takk for at du ble med på utfordringen vår hos Project Life, jeg synes du fikk det fint til jeg, og så er det jo artig å prøve noe nytt.
    Å ta gode bilder av Pl er en utfordring, jeg har begynt å henge mine opp på veggen ute(ikke når det regner hehe) Og må prøve meg frem og tilbake, slik at jeg ikke får med gjenskinnet. Eller man kan ta ut kortene og legge dem oppå plastiklommene, Men da må du stå på en stol slik at du ser rett ned på det du skal ta bilde av :) Ha ei nydelig helg.

    Klemm fra Dt jorunn Project Life.

    SvarSlett
  2. Hei.
    Så gøy at du også har slengt deg på PL, og ekstra gøy at du deltar på utfordringen vår. Jeg synes også det kan være vanskelig å pynte PL-sidene til tider, men er morsomt å holde på med. Det er veldig lett å få gjenskinn når man tar bilder av PL sider. Jeg synes det er lettest å enten ta bilde ovenfra så langt inn i rommet at man unngår gjenskinn, eller evt henge den på veggen et sted der det ikke kommer inn direkte lys. Tar bildet med ekstern blitz eller uten blitz om det er godt nok lys.

    Hege, DT Project LIfe

    SvarSlett
  3. Herlige bilder, og stilige farger å scrappe vinterbilder med. Knalltøff side :)

    Takk for at du er med på vår første utfordring inne på project life i norge :D
    Linda

    SvarSlett
  4. Takk for ditt bidrag til utfordringen vår, fin side med mange flotte detaljer :)

    SvarSlett
  5. Hei. Måtte innom for å se ditt bidrag i PL . . Enig det er virkelig vanskelig å ta bilde. Denne siden innehold mange fine detaljer.

    SvarSlett
  6. Kjempeflott side!
    Er heller ikke sikker på om det er noe for meg, men så er det en grei måte å supplerer loene på, må bare få meg plastlommer i lettersize, blir tungvint å sy til gamle 12x12 sider ;o)
    Ønsker deg en deilig dag og en fortsatt flott påske :o)

    SvarSlett

Takk for hilsen! Setter stor pris på det!